حسن احمد حسن گفت: مقاومت مردم و دولت سوریه در بیش از یازده سال اخیر در کثیف ترین جنگی که بشریت به چشم خود دیده و هدفی جز سرنگونی نظام سوریه دنبال نمی کرد، یک مقاومت افسانه ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به پیام سردار قاآنی به حمایت های بی دریغ ایران از مقاومت فلسطین اشاره کرد.
اختلافات داخلی، دو قطبی هویتی صهیونیست‌های تندرو و سکولارها، بی ثباتی اقتصادی در ۲ سال اخیر در کنار راهبرد دقیق و گام به گام مقاومت در گسترش جریان های مقاومتی،تل آویو را دچار کابوس کرده است.
رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: علت عدم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این است که هر فرد به ظن خود از آنها استنباط کرده لذا باید با وفاق در این باره، تا به درک صحیح دست یابیم.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در اریحا بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: جنایت های این رژیم هرگز نمی تواند در اراده ملت فلسطین و مقاومت ذره ای خدشه ایجاد کند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و ۹ فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و 9 فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و پنج فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و چهار فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که کرانه باختری شاهد افزایش بی سابقه عملیات مقاومتی است و تهدیدهای مقامات صهیونیست در قبال این عملیات ها بی ارزش است.
درسال ۲۰۲۲ عملیات های مسلحانه در کرانه باختری رشد بی سابقه ای داشت تا جایی که دوایر امنیتی اسرائیلی با هشدار درباره پیوستن کرانه باختری به غزه و یکپارچه شدن مقاومت درفلسطین، اعلام خطر کردند.
سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با هشدار به صهیونیست ها درباره ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی، تصمیم آزادسازی اسرا را قطعی و بی بازگشت دانست.
گروه های مقاومت فلسطین خواستار تشدید تمام اشکال مقاومت در کرانه باختری در واکنش به تجاوزات بی وقفه صهیونیست ها شدند.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است و جنایت های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی تاکید کرد که عملیات‌ های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری، صرف نظر از نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی یا تغییر کابینه ها روز به روز در حال افزایش است.
رئیس جمهور ترکیه مقاومت روسیه در برابر حملات غرب را ستود و گفت: مسکو زیرحملات بی امان غرب قرار دارد.
مصرف بی رویه و غیرمنطقی آنتی بیوتیک ها در موارد غیر ضروری، علاوه بر عدم بهبودی فرد، با خطر ایجاد مقاومت دارویی همراه است. افراد در صورت ابتلا به آنفلوآنزا باید با انجام استراحت کافی و نوشیدن مایعات دوره بیماری را سپری کنند.
جانشین وزیر دفاع گفت: قطعاً اقدامات خصمانه و نیرنگ‌های نرم و سخت دشمن برای شکستن سد مقاومت ایران عزیز، بی پاسخ نخواهد ماند.
حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز مقاومت بی نظیرش، فعالیت هنری ارزشمند و یادبود طلایی مزین به پرچم پیروزی تحت عنوان «الفبای پیروزی» ارائه کرد.
حسن احمد حسن گفت: مقاومت مردم و دولت سوریه در بیش از یازده سال اخیر در کثیف ترین جنگی که بشریت به چشم خود دیده و هدفی جز سرنگونی نظام سوریه دنبال نمی کرد، یک مقاومت افسانه ای است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه مقاومت از لبنان و ثروت های آن محافظت می کند، افزود: قدرت مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با چالش ها افزایش بی سابقه ای داشته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه، ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ